Apmokėjimas ir pristatymas

Apmokėjimas

PAYSERA (Visame pasaulyje):

Paysera yra lietuviško kapitalo mokėjimo operatorius ir finansinių technologijų (fintech) įmonė, veikianti visame pasaulyje. Ji teikia įvairias finansines paslaugas, tokias kaip:  sąskaitos atidarymas, pinigų pervedimas, mokėjimo kortelių išdavimas, finansų valdymo mobilioji programėlė ir įmokų surinkimas elektroninėse parduotuvėse. Lietuvos banko duomenimis, „Paysera“ yra pirmoji ir didžiausia elektroninių pinigų įstaiga (EPĮ) Lietuvoje.

inbank logo Apmokėjimas ir pristatymas

Įsigyjant pasirinktas prekes išsimokėtinai internetu, sekite šiuos nurodymus:

  • Pasirinkus „Inbank“ lizingo mokėjimo būdą, užsakymo pabaigoje būsite nukreipti į lizingo sistemą, kurioje jums reikės patvirtinti savo tapatybę. Tai padaryti galėsite per elektroninę bankininkystę arba su e-parašu;
  • Patvirtinus tapatybę galėsite rinktis iš lizingo bendrovės jums pateiktų išsimokėjimo sąlygų bei pradinio įnašo dydį. Pradinis įnašas gali būti ir nulinis, jei lizingo bendrovė pateikia tokias sąlygas;
  • Užpildžius duomenis lizingo sistemoje ir pasirinkus jums tinkamas lizingo sąlygas bei sėkmingai pasirašius sutartį, būsite grąžinti atgal į internetinę parduotuvę su užsakymo patvirtinimo langu;

Galime užtikrinti, kad visas pirkimo procesas vyksta saugiai, o visus reikalingus dokumentus galėsite pasirašyti elektroninėje erdvėje ir jums nereikės niekur eiti.

 

 

Pristatymas į namus kurjeriu

Gavus apmokėjimą, siuntą suruošiame sandėlyje ir perduodame kurjerių tarnybai per 1-3 d.d.

Kurjeriai jums siuntą pristatys per 3-10 d.d.  po išsiuntimo iš sandėlio.

 

 

Netinkamos kokybės prekės grąžinimas

Visais su grąžinimu susijusiais klausimai kreiptis grazinimai@digitalstore.lt

Pirkėjas, kuriam buvo parduota netinkamos kokybės prekė, savo pasirinkimu turi teisę per protingą terminą, tačiau ne vėliau kaip per 2 metus nuo prekės perdavimo dienos pasirinkti vieną iš galimų gynimosi būdų:

1) reikalauti iš pardavėjo nemokamai pašalinti prekės trūkumus (pataisyti prekę);

2) reikalauti iš pardavėjo nemokamai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

3) reikalauti iš pardavėjo atitinkamai sumažinti kainą;

4) vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą kainą.

Pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis. Taip pat yra negrąžinami pinigai už tas prekes, kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos (paveiktos cheminėmis medžiagomis, vandeniu, atvira ugnimi, aukšta temperatūra, aštriais objektais ir t.t.), arba jeigu buvo pažeistos prekės naudojimo ar saugojimo taisyklės, arba prekės naudotos netinkamai ar ne pagal paskirtį.

Pirkėjas gali grąžinti netinkamos kokybės prekes prisijungdamas prie savo paskyros Interneto svetainėje. Jeigu pirkėjas neturi paskyros Interneto svetainėje, jis ją privalo susikurti ir įvesti prekių užsakymo numerį. Savo paskyroje pirkėjas grąžindamas prekes nurodo jų trūkumus bei prideda nuotrauką, kurioje aiškiai matosi jų defektai. Pardavėjui patvirtinus pirkėjo prašymą dėl prekių grąžinimo, yra sugeneruojamas prekių grąžinimo lipdukas, kurį pirkėjas ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo pardavėjo patvirtinimo apie prekių grąžinimą dienos, kartu su grąžinamomis prekėmis bei prekių grąžinimo išlaidas patvirtinančiu čekiu turi pristatyti registruotu paštu pardavėjo nurodytu adresu ir atsiųsti išsiųstų prekių siuntos kodą pardavėjo el. paštu.

Pardavėjui pripažinus, kad pirkėjui parduotos prekės buvo netinkamos kokybės, pardavėjas ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) dienų nuo prekės gavimo dienos grąžins pirkėjo sumokėtą kainą už prekes. Pardavėjas taip pat atlygina pirkėjui netinkamos kokybės prekės grąžinimo išlaidas.

Nuotolinės sutarties atsisakymo arba prekės pakeitimo taisyklės

Pirkėjas, įsigijęs prekę internetu, turi teisę nenurodydamas priežasties per 14 dienų atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties.

Pirkėjas per 14 dienų taip pat turi teisę prašyti pakeisti nusipirktus daiktus analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais. Jeigu keičiant daiktus susidaro kainų skirtumas, pirkėjas su pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas.

Pirkėjas gali atsisakyti sutarties arba pakeisti nusipirktas prekes prisijungdamas prie savo paskyros Interneto svetainėje. Jeigu pirkėjas neturi paskyros Interneto svetainėje, jis ją privalo susikurti ir įvesti prekių užsakymo numerį. Pardavėjui patvirtinus pirkėjo prašymą dėl prekių grąžinimo, yra sugeneruojamas prekių grąžinimo lipdukas, kurį pirkėjas ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo pardavėjo patvirtinimo apie prekių grąžinimą dienos kartu su grąžinamomis prekėmis turi pristatyti registruotu paštu pardavėjo nurodytu adresu ir atsiųsti išsiųstų prekių siuntos kodą pardavėjo el. paštu.

Sutarties atsisakymo arba prekių keitimo terminas pasibaigia po 14 dienų, nuo tos dienos, kurią pirkėjas ar pirkėjo nurodytas asmuo, gauna užsakytą prekę.

Per 14 dienų pakeisti ar grąžinti kokybišką prekę pardavėjas gali tik tuo atveju, jeigu pirkėjas prekės nenaudojo ir nepažeidė jos prekinės išvaizdos. Tai taip pat reiškia, kad pirkėjas privalo išsaugoti ir nepažeisti prekės pakuotės, o įsigytą prekę apžiūrėti tik taip, kaip tai galėtų padaryti tiesiogiai prekybos vietoje. Visos grąžinamos prekės turi būti su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir originalia pakuote. Panaudotą kokybišką prekę galima grąžinti tik pardavėjui geranoriškai sutikus.

Pardavėjas ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo pirkėjo grąžinamas prekes, turi grąžinti pirkėjui visas šio sumokėtas sumas arba pakeisti prekę į pirkėjo prašomą.

Pirkėjui atsisakius sutarties, pardavėjas grąžina pirkėjui šio sumokėtą kainą už prekes, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas. Pardavėjas neprivalo grąžinti pirkėjui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad pirkėjas aiškiai pasirinko kitą negu pardavėjo pasiūlytas pigiausias įprastinis pristatymo būdas. Prekės grąžinimo išlaidos tenka pirkėjui.

Pirkėjui prašant pakeisti prekę į kitą, pirkėjui tenka visos prekių pristatymo ir grąžinimo išlaidos. Jeigu pardavėjas negali įgyvendinti pirkėjo prašymo pakeisti prekes, pardavėjas grąžina pirkėjui šio sumokėtą kainą už prekes, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas. Pardavėjas neprivalo grąžinti pirkėjui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad pirkėjas aiškiai pasirinko kitą negu pardavėjo pasiūlytas pigiausias įprastinis pristatymo būdas. Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos. per